Cel mai bun spot publicitar pentru ramele de ochelari revine brandului Armani.

Fotograful Jamie Beck și motion designer-ul Kevin Burg au folosit un nou tip de artă vizuală, care a fost gândita de ei. Imaginile nu sunt nici fotografii, nici filmări, ci ceva intermediar.

În fotografie au loc schimbări nesemnificative, care atrag atenția privitorului la detalii, iar cadrul principal rămâne nemișcat. În seria clipurilor „Privind New York-ul prin ochelarii mei Armani” fiecare poate vedea cât de frumoasă/uimitoare/clară devine lumea dacă ai ochelari buni.

shosho.ro vă propune să vedeți ce simte o persoană cu vederea mai slabă, care în sfârșit a primit șansa să vadă lumea clar.

glasses3Dacă purtați ochelari, veți putea vedea fiecare frunzuliță.

glasses2Lumea în afara sticlelor devine pală și ştearsă.

glasses4Acea senzație de ușurare, când vezi lumea clar și parcă „spălată”.

glassesOriunde v-ați afla, veți putea vedea totul în detalii.

glasses5

Niciodată nu ați văzut orașul atât de frumos.

 

Sursa imagini: : annstreetstudio