Pictorul elvetian si actorul Ursus Wehrli iubeste curatenia in toate aspectele, aducand meticulozitatea la rang de arta.

Ursus Wehrli a adus curatenia la nivelul absolut si se ocupa cu aceea ca face ordine in orice vede, aseaza totul “pe rafturi”: salata o aranjeaza pe ingrediente, masinile le sistematizeaza in parcare dupa marime si culoare si chiar ramura de brad o aseaza pe ace. Aceasta frumusete pictorul o fixeaza si strange o colectie sub denumirea „The Art Of Clean Up”/ „Arta de a face curat”.

Cele mai bune rezultate le-a publicat intr-o carte cu aceeasi denumire.

Iar cu cativa ani mai devreme Ursus Wehrli a facut curat in tablourile unor pictori faimosi. Rezultatele din urma curateniei au fost incluse in curentul „Tidying Up Art”/ „Arta de a ordona” si sunt, de asemenea, publicate intr-o carte cu acelasi titlu.

Ideea lui Ursus Wehrli a fost apreciata si de cei din sfera reclamelor, propunand autorului sa realizeze o serie de imprimeuri pentru producatorul german de mobila de birou Bisley. Campania de imprimare care s-a petrecut sub sloganul „Ideal organizat” a primit o multime de premii la festivalurile internationale de publicitate, incluzand aurul de la Cannes.

1.Arta de a face curatenie

2.Arta de a face curatenie

3.Arta de a face curatenie

4.Arta de a face curatenie

5.Arta de a face curatenie

6.Arta de a face curatenie

7.Arta de a face curatenie