Directorul de creatie al agentiei spaniole, Eduardo Salles, spulbera sperantele iluzorii ale tinerilor de astazi.

In primul rand, Eduardo are doar 25 de ani. In al doilea rand, el preda la Scoala de Publicitate, unde comunicand cu viitorii agenti de publicitate, se inspira pentru schitele lui cinice.

In portofoliul sau are mai multe premii, printre care si Leul de la Cannes pentru reclama la Nike si a inteles de mult timp cum functioneaza aceasta lume. Nu este prezenta nici o iluzie, ochelari roz si conceptii naive. Numai adevar, sarcasm si hardcore.

Absolventul
1

Cenusareasa
2

Prietenii
3

Tot ceea de ce ai nevoie este dragostea
Tot ceea ce iti doresti este sex
Tot ceea ce ai este pornografia
4

Educatie
6

Revolutia ciupercilor
7

Daca toti am fi devenit ceea ce am vrut sa fim in copilarie atunci Luna ar fi fost plina de someri.
9

Ce face muzica cu creierul tau
10

Iconitele care iti strica ziua
11

Viata este ceea ce ti se intampla in timp ce te uiti la smartphone
12

Libertatea de exprimare in diferite tari
13

Cei cinci
14

Dati-mi un like, va rog
15

Cardul de credit
16

Evolutia
17

Copilul din interior in secolul XX si XXI
18

Refuzul bunurilor materiale este cheia fericirii
100 de dolari, va rog
19

20